Handelsbetingelser

HANDELSBETINGELSER HOS BRDR. NIELSEN BLOMSTER

Generelle oplysninger

Brdr. Nielsen Blomster
Frederiksgade 39
8700 Horsens
CVR nr.: 34161674
Telefon: 75625699
E-mail: info@brdrnielsenblomster.dk

Åbningstider:

Hverdage: 9-15

Lørdag/ Søndag: Åbent i døgnbutikken

Vi har døgnbutik

Åbent på visse helligdag såsom morsdag. 

Du bestemmer stil, farve og pris- vores dygtige dekoratører designer din helt unikke buket.

Betaling

Brdr. Nielsen Blomster modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal, MobilePay.

Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. vi tager forbehold for udsolgte varer og evt. tastefejl.

Ved Bankoverførsel, kontakt info@brdrnielsenblomster.dk eller ring 75 62 56 99, for bankoplysninger. 

Såfrem der ikke betales for et kort, og korttekst står i feltet, vil de 15 kr blive fratrukket varens pris.

Levering

Brdr. Nielsen Blomster leverer mandag-lørdag og på udvalgte helligdage, såfrem du bestiller inden  kl 12.00 hverdage og inden kl 10.00 lørdage, kan din varer leveres samme dag.

Bestiller er ansvarlig for at modtagers oplysninger er korrekte og fuldstændige, såfrem oplysningerne ikke er korrekte erstattes eventuelle fejlleveringer eller leveringsforsinkelser ikke. Ved bestillinger til sygehuse og hospitaler skal både afdeling samt stue nummer oplyses.

bemærk at vi altid har lov at kontakte modtager og/eller afsender, hvis der er tvivl om leverings adressen.

Det er op til Brdr. Nielsen Blomster at vurdere, om det er forsvarligt at stille buketten i forhold til vejrforhold med mere. Hvis det bedømmes at blomsterne ikke kan sættes ved døren eller et andet sted, tages de med tilbage til butikken. Modtageren får et kort om at buddet har været på adressen, og at blomsterne kan afhentes hos Brdr. Nielsen Blomster, Frederiksgade 39, Horsens, inde i butikken i åbningstiden og i døgnbutikken “lille Nielsen” på samme adresse efter lukketid. Det samme gør sig gældende, hvis modtageren ikke er på leveringsadressen når blomsterne leveres og buketten ikke kan sættes ved døren, eller afleveres hos naboen.

Er bestillingen til en etageejendom, eller anden ejendom, hvor det ikke er muligt at komme ind i opgangen, tages bestillingen med tilbage til butikken. Er det ikke muligt at aflevere et kort om at vi har forsøgt at levere bestillingen (primært pga. aflåste hoveddøre til trappeopgange)forsøges modtager kontaktet pr. telefon.

Leveringen sker hverdage inden kl 18.00, og lørdage inden 15.00.

Kontakt os for et konkret ønske omkring din levering.

Udbuddet af tilbehør kan variere i forhold til hvor blomsterne skal leveres. Det er desværre ikke alle samarbejdspartnere der har præcis samme udvalg, produkterne vil dog altid have tilsvarende værdi og kvalitet.

Levering til begravelse

Levering samt afhentning til bisættelser skal bestilles dagen før ( hverdage inden 15.00 og lørdage pr. telefon inden kl 11 ved levering mandag). Bestilles begravelse til mandag om søndagen garanteres der IKKE levering.

For at vi kan levere blomster til begravelser rettidig, er det vigtigt at det præcise tidspunkt for begravelsen fremgår af ordren.

Ring til forretningen hvis du har behov for hjælp, og forhør dig gerne om mulighed for levering samme dag. 

Weekendbuket

Weekend-buketten er et tilbud, og kan derfor KUN bestilles til torsdag, fredag eller lørdag. Yderligere leveres den KUN i Horsens.

Garanti

Vi garanterer, at din blomsterhilsen er frisk ved modtagelsen, og at værdien svarer til det bestilte.

Fakturering

Ønsker du tilsendt en faktura, er dette muligt mod et gebyr på 45,-, med mindre du er oprettet som firmakunde hos os.

Fragten til postnummer 8700 er 55 kr, men gratis for kirker inden for bygrænsen. Vi sender også til hele Danmark. Fragtpriser er her 70 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen medmindre andet er aftalt.
Vi leverer ikke til udlandet (gælder også Færøerne og Grønland).
Dine varer sendes med vores egne bude.

Der leveres varer alle ugens hverdage, samt lørdag. 

Reklamationsret

Købelovens regler finder anvendelse på varekøb. Hvis kvaliteten eller udførelsen ikke lever op til forventningerne, beder vi dig kontakte Brdr. Nielsen Blomster på 75625699 eller info@brdrnielsenblomster.dk.

Da blomster er en ferskvare, er det nødvendigt at man henvender sig hurtigst muligt efter levering, så vi har mulighed for at vurdere varen og eventuelt bytte den.

Det er altid en god ide at klage så hurtigt som muligt ved eksempelvis afskårne blomster, da det ellers kan være svært at vurdere, om der foreligger en mangel ved varen eller ej. Reklamationen skal ske uden ugrundet ophold efter levering så vi kan rette eventuelle fejl eller mangler.

Lever kvaliteten eller udførelsen ikke op til dine forventninger beder vi dig kontakte Brdr. Nielsen Blomster på tel. 75625699 eller info@brdrnielsenblomster.dk, hurtigst muligt og helst samme dag som levering er foretaget. En reklamation skal finde sted senest første hverdag efter leveringsdagen, og vurderingen vil i alle tilfælde bero på varens art og naturlige holdbarhed.

Tag flere billeder af den leverede vare og send dem til os, hurtigst muligt, da billeder gør det lettere for os at vurdere klagen.

Som udgangspunkt er der ikke fortrydelsesret på afskårne blomster og buketter, da der er tale om levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt. Dog tilbyder vi at du kan fortryde ordren inden den påbegyndes.

Vi sætter stor pris på glade kunder, det er derfor vigtigt for os at du er tilfreds. 
Læs mere om din reklamations og fortrydelsesretten på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Alkohol

Iflg. Dansk lovgivning skal personen være minimum 18 år for at købe alkohol over 16,50%. For køb af alkohol under 16,50% skal personen være fyldt 16 år.
Vi forbeholder os ret til at bede om fremvisning af gyldigt billed-ID som aldersdokumentation i tvivlstilfælde.

 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Brdr. Nielsen Blomster på 75625699 eller info@brdrnielsenblomster.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby
www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Scroll to Top

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.